24 Haz 2012

YENİ BİR YER, YENİ BİR BAŞLANGIÇ, YENİ BİR HAYAT; DİYARBAKIR



Kardeşimin düğünü, Bursa' ya gidip gelme, tayin bekleyişi, çocukların okulları derken günlerdir kafam karışık ve yorgunum. 
Tatlı bir yorgunluk ve karmaşa.
Yolumuz Diyarbakır' a doğru bundan sonra.
İnternetten ulaşabileceğim bilgilerin az olmasına üzülüyorum. Daha neredeyse bir ayımız ya da daha uzun bir bekleme süremiz var.
Kiralık evle ilgili çok az ilan var. oysa şehrin yeni gelişen bölümü dev bir şantiye. Artık birara gidip kendimiz arayacağız.
Bir ses vereyim diye alelacele yazıyorum.
Aklınıza gelen birşey olursa sizler de paylaşın sevgili arkadaşlarım.




Bu şehri çok seveceğimi hissediyorum.





.
Follow Me on Pinterest

7 yorum:

  1. Tarihi şehir gerçekten çok güzel. Yeni yerleşim için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Dilerim çok mutlu olursunuz :)
    Yeni bir yaşama başlamak zordur. Tanrı yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
  2. bekarken ünv. öğrencilik hayatımda, 15 yıl aradan sonra evli ve çocuklu iken yine ünv. öğrencilik hayatımda olmak üzere iki kez yaşadım diyarbakır'da... ve çok sevdim... olanakları bol bir şehir... batıda bulamadığım pek çok şeye orada sahiptim... kızımla kültürel ve sanatsal anlamda bir çok etkinliğe katılma şansımız oldu. devlet tiyatrosu fiyatları o kadar uygundu ki aynı oyuna bazen beş altı kez gittiğimiz oluyordu. kırolara karşı temkinli olduğun sürece insanlarını cana yakın bulacağını düşünüyorum... keyifli anılar biriktirir, en az benim kadar severek dönersin dilerim... hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin canım, yeni hayatınızda da sağlık mutluluk dilerim. Yeni başlangıçlar heyecan verici, inşallah her şey istediğiniz gibi gerçekleşir, haberlerini bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Yeni bir hayata başlamak, nerede olursa olsun heyecan verir insana, yani bana öyle gelir :)
    Diyarbakır ı hiç görmedim ama nedense severim, nedense değil aslında nedeni var, lise aşkım, Diyarbakırlıydı :))
    Hayırlı olsun canımcım, inşallah herşey güzelliklerle dolu olur...
    Blog listeme baktım hemen, anacım bir tane bile Diyarbakırdan yok :((

    YanıtlaSil
  5. Yahu ne tayini ne zaman, ben yeni duyuyorum. Ne diyeceğimi bilemedim şimdi...

    YanıtlaSil
  6. OOO.. tebdili mekanda ferahlık vardır. Hayırlı uğurlu olsun. Biliyorum ki çevresine güzelliği de çirkinliği de insanın kendisi kazandırır. Güzel yüreğin seninle olduktan sonra heryeri cennete çevirirsin sen. Allah'ım yolunuzu açık etsin. Bütün işlerinizi kolaylaştırsın. Çok ama çok mutlu olun oralarda.

    YanıtlaSil
  7. Rabbim yardımcınız olsun. Dilerim yeni şehir tüm güzellikleri getirsin hayatınıza.
    Kolaylıklar diliyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil