18 Ara 2012

Deneme











Follow Me on Pinterest

14 yorum:

  1. O minnosu yerim ben yerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu minnoş çok tatlıdır ta pek sevdirmez kendini. Turunç'u ise sevmeyi düşünmeden kucağınızda bulursunuz. :)

      Sil
  2. ilk karedeki cicler çok şeker ellerine sağlık , havaya dikilmiş göbeği kocaman öpüyorum ona göre:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hatice.
      Çok tatlıdır o göbiş. İstediğin kadar öpebilirsin:)

      Sil
  3. harika kareler...elinize,gözünüze sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ben de ilk fotoya bayıldım. Hem elişleriniz harika, hem de pisicik :)

    YanıtlaSil
  5. Baykuş eldiven mi onlar? Eğer öyleyse çok ciciler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, baykuş eldiven :) Beğenmene sevindim. Sevgili "moonlightcat13" Ayşım' ın tasarımıdır bu eldivenler . Ben O'ndan görüp te yaptım.

      Sil
  6. Baykuşlu eldivenlere bayıldım, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Edacım, Şimalin şapkası çok güzel, üstteki baykuş kuklalar da çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Derya'cım. Teşekkür ederim.

      Sil