18 Ara 2012

KOTA SORUNUNU ÇÖZDÜNÜZ MÜ?



Birkaç hafta önce google bana fotoğraf yükleme konusunda hooop dur dedi.
Eyvallah.
Sanki başka yolu yok.
Hıh deyip geçtim.
Başka bir hesapla başka bir blog açtım ve
buraya yüklediğim fotoğrafların url'lerini kopyaladım. Sonra geldim, Proje Çantası'na yapıştırdım, vs. vs. vs.
Gel gör ki bu oyalayıcı yöntem beni canımdan bezdirdi.
Flickr olmadı, instagram' ı ben begenmedim.
Bir de akıllı bir telefonum var, artík işlerimi onunla yapıyorum.
Onda da kopyala yapıştır yapamıyorum.
Yazarken bile yoruldum öf.

Daha kolay bir yolla yapan varsa, şu biçare blogger arkadaŞınıza anlatverin olur mu.


Follow Me on Pinterest

5 yorum:

  1. Geçen haftalarda aynı sorunu bende yaşadım. Flickr'a yükledim önce fotoğrafları ama kayboldular nedense çok canım sıkıldı.
    Bende satın alarak anında çözdüm, aylık çok cüzi bir miktara sorunsuz yüklüyorum artık. Başka türlü başedemedim.

    YanıtlaSil
  2. Canısı o dediklerini ben de denedim ve sonunda kota satın alarak çözdüm olayı.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, aynı sorunu yaşamaktan korkuyorum, hesap ayarlarımdan ne kadarlık alan kullanmışım diye bakıyorum henüz çok küçük, ama bu küçük alan genel hesap bilgisi gibi görünüyor yani hem e-posta ve hem blogger'da kullandığım alan ortak hesaplanmış gibi çünkü bana 5Gb alanınız var diyor, oysa ben blogger'ın verdiği resim alanının 1Gb olduğunu sanıyordum. Neyse çok yeni olduğum için çok zor geliyor bu tarz şeyler birgün eninde sonunda kapımı çalacak bir durum ben diğer bloggerlardan en iyi yolun para ile satın alınacak geniş bir alan olduğunu duydum. Bu sanırım, çözüm yolu.. Nerede bir kota sorunu yazısı görsem onu okumaya çalışıyorum.. dediğiniz gibi çok sıkıcı bir iş bu....

    YanıtlaSil
  4. picasa kotası 5 kat artırılarak 5120mb gibi bir rakama yükseltildi. Artık sorun yaşamamanız lazım, devam ediyor mu hala?

    YanıtlaSil
  5. Aslı, Fadiş, goookgoook, sanırım sonunda ben de ücretli alan alacağım.

    bahar, sen demesen denemeyecektim bile. Sağol.:) Denedim oldu.

    YanıtlaSil