11 Şub 2013

OKULUN İLK GÜNÜ



Yeni dönem sakin başladı bizim evde.
Sakinlikten kastım,  karın ağrılarının,  defterimi bulamıyorumların, servise gecikmelerin olmaması. 

Tabii iki yavrudan da heyecanlarını belirten ifadeler oldu. 
Şimal "Oh!" derken, Güney " Hadi ya!" çekti günün pazartesi oluşuna.
Ne yıllaaar yıllar süren öğrencilik hayatımda ne de iş hayatımda pazartesi sendromu yaşamadım.  Çocuklarımızın da hiç yaşamamasını dilerim.

Yeni bir başlangıç olan bu gün tatlı prensesimin içinde yenilikler arzusu uyandırdı. İki gündür odasına yeni bir düzen getirmek istiyor. Aslında hiiiç düzenli değildir de işte ortam değişsin,  aktivite olsun. 
Aktiviteyi ben yaşıyorum, O sefasını sürüyor her seferinde. Bugün biraz tembel olduğumdan, küçük bir başlangıç yaptım sadece.
Pek takdir göreceğini ummuyorum ama bence güzel oldu. 
Yatağının başucundaki komidini sadeleştirdim. Gücümü toplayınca da eşyaların yerlerini değiştirerek sürpriz yapacağım. 






.

Follow Me on Pinterest

1 yorum: