27 Şub 2014

KÜÇÜK ŞEYLER




Merhaba.

Bu tatlı canavarı Pinterest' te gördüğübir amigurumiden esinlenip çizdim .
Ve tabii örülecekler listesine de aldım. 



Son günlerdeki en hummalı çalışmam 
işte bu kucuk para cüzdanları.


Kızımın sınıf arkadaşlarından 
hergün en az iki sipariş alıyorum :)
Sınıftaki kız sayısının 16 olduğunu söylersem halimi anlarsınız değil mi?  :)


Arada başka şeyler de örüyorum. 
Bunlar küçük parçalar oluyor.
Büyük şeyler için sabrım yok doğrusu. 

Zaten amacım hoş vakit geçirmek. 
Renkler terapi oluyor.


Modelleri Hakenenmeer' den aldım. 

.

Follow Me on Pinterest

2 yorum:

  1. Sizi sayfamda gördüğüme çok mutlu oldum , teşekkür ederim Bozuk para cüzdanı fikri çok hoşuma gitti, ellerinize sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuzu çok beğendim. Yaptıklarınız ve eviniz çok güzel. Keyifli bir iş blog yazmak. Devamının da keyifli olmasını diliyorum. Sevgilerimle.

      Sil